Ange ditt sökord

Annons:

Efter min nya höftled har jag mycket ont och undrar om man kan ändra min medicinering?

hej jag fick en ny höftled för en vecka sedan jag har mycket ont nu jag tar 2 st oxycontin ock 6 st alvedon665 om dagen men det hjälper inte kan jag öka något med nån av tableterna / Halina 75

Du verkar onekligen ha det besvärligt efter Din operation. Nu vet jag inte vilken styrka Du har på Dina oxycontinmedicinering, men oavsett så skulle jag avråda till att Du själv ökar doseringen. Kontakta Din läkare som opererade Dig och berätta att Du inte får tillräcklig smärtlindring, så får ni tillsammans komma fram till vad som är bäst för Dig.

Annons:

Den här frågan handlar om:


Publicerad: 17 oktober, 2012

Liknande frågor

Rörelseapparaten

Stel i ryggen efter träning

Jag är en man på 35 år som sedan några år tillbaka haft problem med ryggen och att jag känner mig stel. Det är speciellt efter träningspass som stelheten smyger sig på. Har fått rådet att träna för att bygga upp musklerna kring ryggen, men går det att göra något annat åt stela ryggar?

Rörelseapparaten

Ingefära mot artros

Hej, Jag river ingefära till min knäckebrödsmacka, en på morgon och en på kvällen, detta för att förhindra artros i knän. Jag går 45 min varje dag. Finner att detta är bra. Finns det några studier angående ingefära? Är det andra områden ingefära är bra för?

Rörelseapparaten

Kan huvudvärken kopplas till mina ryggproblem?

Hejsan, jag har lite huvudvärk varje dag. Har även haft problem med ryggen. Kan det vara så att jag är spänd på grund av ryggen och får huvudvärk? Med vänlig hälsning, Andreas 

Annons:

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Fråga doktorn

Här kan du ställa din fråga till någon av våra duktiga experter. Svarsperioden varierar mellan 2-4 veckor. Vi kan inte besvara alla frågor, men vi gör vårt bästa för att just du ska få svar. Om du inte hör något från oss inom perioden 2-4 veckor kan du istället söka svar i vår sökruta - frågan kan ha besvarats tidigare.

Vad vill du göra?

Välkommen till Doktorn!

Gratis nyhetsbrev

Få senaste hälsonyheterna från DOKTORN.com direkt i din inkorg.