Ange ditt sökord

Annons:

Kan medicinen påverka p-pillret

Hej,
Jag äter p pillret yaz och har nu fått paraflex 250mg utskrivet av doktorn för min rygg. Jag undrar om paraflex kan påverka effekten av p piller så man inte är skyddad? Emelie (24år)

Du behöver inte vara orolig Paraflex påverkar inte säkerheten av dina p-piller.

Annons:

Den här frågan handlar om:

Redaktionen
Uppdaterad: 20 december, 2010 Publicerad: 20 december, 2010

Liknande frågor

Kan jag få vattkoppor igen?

Om mitt barnbarn har vattkoppor, kan jag bli sjuk då? Jag är 62 år och hade vattkoppor i min ungdom .

Hud & Hår

Hur får jag bort mollusker?

Min son på 3 år har mollusker i ansikte, nacke och nära haka. Verkar inte försvinna. Jag ( mamma) har också i ansikte, och undrar om det finns nåt jag kan göra för att få bort dem. Trivs inte med dem.

Kvinnans hälsa

Får pojkar och flickor samma vaccin mot HPV?

Är det olika HPV-vacciner för flickorna och pojkarna? Det står att pojkarna får skydd mot kondylom, får flickorna det också?

Annons:

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Glöm inte att bekräfta din prenumeration i din inkorg. Den kan ha hamnat i din skräppost.

Fråga doktorn

Här kan du ställa din fråga till någon av våra duktiga experter. Vi kan inte besvara alla frågor, men vi gör vårt bästa för att just du ska få svar. Genom åren har experterna besvarat över 8 000 frågor, så chansen är stor att du hittar redan besvarade frågor inom det du undrar över.

Välkommen till Doktorn!

Annons: