Har en utväxt som ser ut som en blåsa, ganska mjuk. Den sitter ovanför en nagel på ett finger och nageln har som ett spår av fördjupning under utväxten. Jag har haft den en tid och nu har den blivit större och nageln ojämnare. Det börjar kännas obehagligt. Vad kan detta vara? Var kan jag söka hjälp? Mvh, Ann-Charlott, 63 år
Ömmande utväxt på nagel
Fler frågor
Skillnad mellan laktos och mjölkprotein?
Kan man dricka laktosfri mjölk om man är allergisk mot mjölkproteiner?
Nedsatt känsel i ena benet
Jag har haft nedsatt känsel/känsla av avdomnad i höger ben under ett par års tid och nyligen så domnade även min högra fot av. Jag fryser nästan alltid om foten.