Har sedan en tid tillbaka HPV-viruset, behandlar den med Warticon men min fråga gäller en svullnad som jag känner inuti penis om jag klämmer. Är detta en normal sak? Brosk, svullen körtel eller dylikt? Eller är det någonting värre, nämligen cancer? Tacksam för alla svar! Hälsningar anonym man
Svullnad i penis
Fler frågor
Ta hål i örat nära leverfläck?
Hej , jag har en liten leverfläck på örat som inte ändrats någonting och jag har haft den så länge jag kan minnas. är det okej för mig att ta ett hål i örat nära den fläcken eller bör jag absolut inte?
Kan jag ha fått Peyronies sjukdom?
Hej Jag misstänker att jag drabbats av Peyronies sjukdom. Googlade på symtom och det liknar verkligen den sjukdomen. Vad kan jag få för hjälp?